TEXTAREA_ID

Tuesday, February 16, 2010

Ya Allah Berikan Aku Kekuatan

YA ALLAH yang maha mengetahui yang tersurat dan tersirat, berikan lah aku kekuatan meniti ranjau-ranjau kehidupan yang pastinya akan diuji dan terus diuji. Aku memohon dan meminta pada Mu Ya Allah YA Tuhan ku, Tiada Tuhan Melainkn Enkau YA ALLAH. Ya Rabb.. Beri lah kesabaran yg kuat dalam diri ku ini agar kebergantungan ku hanya Pada Mu Ya Allah Ya Tuhan ku..Maafkan tutur bicara ku selama ini...Didik lah aku dgn Kasih Mu Ya Allah...Pimpin la aku Ya Allah..Sesungguhnya aku memerlukan pinpinam Mu Ya Allah..Jika di beri pilihan utk memilih mati ku Ya Allah, Engkau matikan lah Aku Sebagai Para Syuhada di dalam perjuangan agama mu..begitu tinggi cita2 ku ini Ya Allah...masakn aku mmpu tnpa keredhoan Mu Ya Allah.. Amin Ya Rab..Jika engkau mengizinkan aku menyintai Hambamu YA Allah..Izinkan jua dia menyintai aku...Jadikan la Cinta Kami Hanya Untuk MU...Jgn lah enkau pesongkan hati kami Ya Allah..Kasihanilah kami YA ALLAH..Jika salah percintaan ini ya Allah..maka aku memohon padamu YA Allah..Jauhkan lah ia dari kami..Hanya Kepada Mu kami menyerah dan hanya Kepada Mu Mengharap...Jika Engkau mengizinkannya,Tetapkan lah hati kami agar kami sama2 didalam perjuangan Rasul Mu S.A.W. untuk menegakan agamu yang mulia ini..

No comments: